سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلنوشته‌های علی زمانی

صفحه خانگی پارسی یار درباره

به چه چیزهایی در کنار طراحی سایت نیاز داریم؟

ثبت دامنه اولین مرحله برای داشتن یک وبسایت است. دامنه همان نام سایت شما است که کاربران شما در بالای سایت آن را خواهند دید. دامنه باید کوتاه اما در عین حال بیان کننده‌ی محتوا و معرف شخص یا شرکت پشت سایت باشد. ثبت دامنه با پسوندهای معروف جهانی مانند com .org .net. و ...

تهیه هاست و میزبان مناسب. هاست در واقع فضایی است که شما اطلاعات سایت خود را در آن نگه داری می کنید. هاست پر سرعت باعث میشود کاربران راحت تر به سایت شما دسترسی پیدا کنند. البته سرعت سایت شما هر چه بیشتر باشد موتورهای جستجو گر آن را برای نمایش به جستجوگران مناسب تر خواهد دید!

سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو به زبان ساده علمی است که کمک میکند تا سایت شما در جواب جستجوی گوگل و دیگر موتورهای جستجوگر بالاتر قرار بگیرد. موتورهای جستجوگر با استفاده از الگوریتم های پیشرفته و تحلیل مسائل مختلف انتخاب میکنند که چه صفحه ای جواب مناسبتری برای جستجو دارد. محتوی صفحه، میزان آن محتوی، سرعت صفحه و ... از جمله نکات این نکات است.

حتی بعد از پایان طراحی سایت ما با پشتیبانی سایت همراه شما خواهیم بود. تغییر سایت و افزودن امکانات جدید، تولید محتوای جدید و به روز با توجه به نیاز و سلیقه شما و ...

نواع سایت

سایت‌ها انواع مختلفی دارند که با توجه به نوع فعالیتی که میخواهید انجام دهید برای شما طراحی خواهند شد.

 

سایت‌های فروشگاهی: سایتهای فروشگاهی همانند مغازه های عظیم و فروشگاه های زنجیره ای که مورد شناخت همه هستند به راحتی و با هزینه کم خود را میان مردم جا میکنند و نام شما را بر زبان ها میندازند. این سایت ها میتوانند جایگزین مغازه های پرهزینه و کم بازده شوند و فروش محصولاتتان را آسانتر کنند. از دیگر ویژگی های این سایت ها فروش 24 ساعته در 7 روز هفته است بدون نیاز به حضور در مغازه.

سایت‌های شرکتی و نمایشگاهی: یکی از بهترین روشهای معرفی شرکت و همچنین خدمات و محصولاتی که ارائه میدهید سایت های شرکتی هستند. امروزه شرکت های بزرگ بدون سایت قابل تصور نیستند. این دسته از وبسایتها یکی از ارزانترین انواع تبلیغات به شمار میروند.

همه‎ی سایت ها را میتوانید با طراحی اختصاصی و یا قالب های آماده و ویژگی های دیگر به دست آورید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت در یزد و یا کسب مشاوره رایگان با مشاورین ما تماس بگیرید.

 

منبع: webmehr