سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلنوشته‌های علی زمانی

صفحه خانگی پارسی یار درباره

معرفی فروشگاه اینترنتی 10گلد گالری

 

 

طلا همواره به‌عنوان یک نماد زیبایی و سرمایه‌گذاری بوده است و بسیاری از افراد به خرید آن علاقه دارند. اما با توجه به افزایش چشمگیر قیمت طلا در سال‌های اخیر، امکان خرید نقدی آن برای همه امکان‌پذیر نیست. اینجاست که خرید اقساطی مطرح می‌شود. با این گزینه می‌توانید بدون نیاز به پرداخت کل مبلغ، طلای مورد نظر خود را خریداری و با پرداخت اقساط در یک دوره زمانی، مبلغ آن را تسویه کنید. یکی از فروشگاه‌هایی که طلا را به‌صورت اقساط ارائه می‌‌دهد، فروشگاه اینترنتی 10گلد گالری به آدرس https://10goldgallery.com/installment-gold/ است. با ما در ادامه همراه باشید تا این فروشگاه و روش فروش قسطی آن را به شما معرفی کنیم.

 

معرفی 10گلد گالری

10گلد گالری، یک فروشگاه اینترنتی طلا و جواهرات است. این فروشگاه، زیرمجموعه فروشگاه اینترنتی 10 کالا است که در زمینه فروش نقد و اقساط کالاهای متنوع فعالیت می‌کند. فروشگاه اینترنتی 10 گلدگالری با ارائه طیف متنوع و گسترده‌ای از طلا و جواهرات برای بانوان، آقایان و کودکان، مجموعه کاملی را گردآوری کرده است که افراد با سلایق مختلف می‌توانند گزینه مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند.

از سوی دیگر با توجه به این‌که نرخ ارز در چند سال اخیر، رشد چشم‌گیری داشته و به تبع آن، قیمت طلا نیز افزایش یافته است، بسیاری از افراد امکان پرداخت نقدی مبلغ طلای مورد نظر خود را ندارند. از این‌رو فروشگاه 10گلد گالری برای رفاه حال هم‌وطنان، طرح فروش اقساطی طلا را در کنار فروش نقدی ارائه می‌کند.

 

روش‌های خرید قسطی طلا

فروشگاه اینترنتی 10گلد گالری سه روش را برای خرید قسطی طلا در نظر گرفته است تا با توجه به شرایط خود بتوانید بهترین روش را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که در هر سه روش، در ابتدا 50 درصد مبلغ کل دریافت و قیمت طلا تثبیت می‌شود. سپس مبلغ باقیمانده طی اقساط 5 ماهه با سود 5 درصد ماهیانه تسویه می‌شود.

روش اول: خرید قسطی با چک صیادی

در این روش طلای مورد نظر خود را از سایت یا صفحه اینستاگرام 10گلد گالری انتخاب می‌کنید و با کارشناسان فروش هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهید. سپس فرم استعلام خرید قسطی که در سایت قرار دارد را تکمیل می‌کنید. 

در صورتی‌که استعلام چک صیادی شما تایید شد، پیش‌فاکتور طلا برایتان صادر می‌شود و باید مبلغ پیش‌پرداخت را به حساب مشخص‌شده واریز و رسید آن را برای کارشناس فروش ارسال کنید. پس از این مرحله، سفارش شما ثبت و ساخت طلای مورد نظر شروع می‌شود. بعد از حدود 10 روز کاری، سفارش شما آماده است و گرم و قیمت نهایی آن مشخص می‌شود.

روش دوم:خرید با ضمانت گذاشتن طلای کارکرده

در این روش مانند روش قبل، طلای مورد نظر خود را از سایت یا صفحه اینستاگرام فروشگاه اینترنتی 10گلد گالری انتخاب می‌کنید. در مرحله بعد عکس و فاکتور خرید طلای کارکرده خود را که هم‌وزن طلای مورد نظرتان است، برای فروشگاه ارسال می‌کنید. در این مرحله پیش‌فاکتور برای شما صادر می‌شود و باید مبلغ پیش‌پرداخت را واریز کنید تا سفارش شما ثبت و مراحل ساخت طلا شروع شود. پس از آماده شدن سفارش، لازم است که به‌صورت حضوری به آدرس فروشگاه مراجعه کنید، طلای کارکرده خود را تحویل دهید و سفارش‌تان را دریافت کنید. طلای کارکرده شما تا زمان تسویه حساب نهایی، نزد فروشگاه باقی می‌ماند.

 

روش سوم: خرید قسطی بدون نیاز به چک یا طلای کارکرده

این روش، پرطرفدارترین روش خرید طلا به‌صورت قسطی است. در این روش طلای مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید تا پیش‌فاکتور برای شما صادر شود. پس از این‌که مبلغ پیش‌پرداخت را واریز کردید، برای اطمینان خاطر شما، یک رسید رسمی با سربرگ فروشگاه به‌همراه مهر و امضای مدیریت برایتان ارسال می‌شود. بر اساس این رسید، طلای سفارش‌داده‌شده تا پایان تسویه اقساط، نزد فروشگاه 10گلد گالری باقی می‌ماند و پس از آن، به‌همراه فاکتور برای شما ارسال می‌شود.

مزیت‌های خرید از فروشگاه اینترنتی 10گلد گالری

با خرید از فروشگاه 10گلد گالری می‌توانید طلا و جواهرات مورد نظر خود را به‌راحتی و به‌صورت نقد و اقساط خریداری کنید. مهم‌ترین مزایای خرید از این فروشگاه عبارتند از:

  • فروش به‌صورت حضوری یا غیرحضوری
  • تثبیت قیمت طلا پس از پرداخت 50 درصد هزینه
  • روش‌های مختلف خرید اقساطی
  • سود پایین
  • اقساط 5 ماهه

لازم به ذکر است که شما با روش خرید اقساطی طلا از 10گلدگالری فقط مقداری پول بدهکار هستید و قیمت طلا در روز خرید برای شما محاسبه خواهد شد و دیگری نیازی نیست نگران بالا رفتن قیمت طلا در طول زمان پرداخت اقساط باشید.

سخن پایانی

امروزه با توجه به افزایش قیمت شدید ارز و طلا، امکان خرید نقدی برای همه وجود ندارد. برای همین فروشگاه اینترنتی 10گلد گالری، طرح خرید قسطی طلا را ارائه کرده است. بر اساس این طرح شما می‌توانید با انتخاب یکی از سه روش موجود، طلای مورد نظر خود را خریداری و مبلغ آن را به‌صورت اقساط ماهیانه پرداخت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به فروشگاه اینترنتی 10گلد گالری مراجعه کنید یا با ما شماره 021-22859050 تماس حاصل نمایید.

منبع: ایلنا