سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلنوشته‌های علی زمانی

صفحه خانگی پارسی یار درباره

معرفی وب سایت ایجی پک

 تیم جوان ایجی پک با پشتوانه تجربه 30 ساله سهامداران خود در صنعت بسته بندی مفتخر است اولین فروشگاه اینترنتی صنعت بسته بندی ایران را ارائه دهد. اطمینان گستر یارای صنعت خاور مفتخر است که فروشگاه اینترنتی خود را با برند ایجی پک عرضه می کند. Egpack به شما کمک می کند تا محصولات، ماشین آلات و قطعات بسته بندی را بدون واسطه از سازنده و نماینده رسمی به صورت آنلاین در کمترین زمان ممکن خریداری کنید. EG Pack که مخفف Eco Green Pack است، کسب و کار خود را از سال 2018 با دغدغه حفظ محیط زیست و ایجاد یک تجارت سبز آغاز کرد.

ایجی پک چه محصولاتی را عرضه می‌کند؟

تمرکز اصلی وب سایت ایجی پک بر روی دستگاه‌های تسمه کش و قطعات آن است اما سایر محصولات مانند تسمه بسته بندی و فیلم استرچ هم برای راحتی کاربران قرار داده شده است.

دستگاه‌های تسمه کشی که در وب سایت ایجی پک عرضه می‌شود به 2 بخش فلزی و پلاستیکی تقسیم می‌شوند.

تسمه کش دستی، پرتابل، نیمه اتوماتیک، اتوماتیک و فول اتوماتیک از جمله دستگاه‌هایی است که فروشگاه اینترنتی ایجی پک در حال حاضر برای فروش موجود دارد. 

قطعات مهم و حیاتی انواع تسمه کش هم در فروشگاه اینترنتی ایجی پک قابل دسترس و خرید است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت https://www.egpacks.com/ به صورت انلاین قطعه‌ی مورد نظر خورد را خریداری کنید.

لازم به ذکر است که تمامی قطعات با گارانتی و ضمانت اصل بودن عرضه می‌شود کالای غیر اصلی جایی در سبد خرید ایجی پک ندارد. 

محصولات بسته بندی مانند تسمه بسته بندی و فیلم استرچ و سایر ابزارهای بسته بندی مانند کاتر و دستگاه چسب زن هم در فروشگاه egpack قابل تهیه و دسترس است.

همچنین فروشگاه اینترنتی ایجی پک دارای نماد اعتماد الکترونیکی از فروشکگاه صنعت، معدن و تجارت است که خیال کاربران را بابت اعتمادسازی راحت‌تر می‌کند.

در بخش بلاگ هم آخرین اخبار مربوط به دستگاه‌های بسته بندی و نکات مربوط به آن قرار داده شده است که شما می‌توانید با مراجعه به سایت ایجی پک محتوای بروز و کاریردی این مجموعه را مشاهده کنید.